مالیات

بخشنامه بخشودگی جرائم: تمدید بخشنامه بخشودگی جرائم و تقسیط بدهی

به گزارش ایرنا،‌ «سید محمد هادی سبحانیان» در بخشنامه‌ای به مدیران امور مالیاتی اعلام کرد: با توجه به درخواست‌های متعدد و در جهت تکریم مودیان مالیاتی مدت اعتبار تفویض اختیار بخشودگی جرایم و تقسیط بدهی با رعایت مقررات تا پایان مهرماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

در متن این بخشنامه آمده است: «نظر به درخواست متعدد و در جهت تکریم مودیان محترم مالیاتی به دین وسیله مدت اعتبار تفویض اختیار بخشودگی جرایم و تقسیط بدهی موضوع نامه شماره ۱۱۸۴۲ /۲۰۰ / د مورخ ۱۴۰۲/۲/۲۷ و اصلاحیه شماره ۲۳۳۲۵ /۲۰۰/ د مورخ ۱۴۰۲/۲/۱۲ با رعایت مقررات تا پایان مهرماه سال ۱۴۰۲ تمدید می‌شود.»

خدمات مالی و مالیاتی خود را از ما بخواهید.

موسسه حسابداری پرتکه پرداز

رسالت ما ارایه خدمات با بهترین کیفیت در بالاترین سطح حرفه ای ممکن به مشتریانمان است. اعتقاد داریم که با این طرز عمل، می توانیم اعتبار خود را افزایش دهیم تا در حرفه مان بهترین بمانیم. ما به رعایت ارزش های اخلاقی با عمل کردن به آن ها، اعتقاد راسخ داریم.

قوانین پیچیده، بخشنامه‌های متعدد و ابهام و تعارض در قوانین، ایجاد یک گزارش مالی و ارائه آن به استفاده کنندگان برون سازمانی اعم از سازمان امور مالیاتی، سازمان تامین اجتماعی و ….. را کاری بسیار دشوار و تخصصی کرده است. این دشواری و پیچیدگی نه‌تنها باعث اتلاف وقت سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌شود، بلکه درنهایت موجب تحمیل هزینه های سنگین می‌شود و خسارت‌های گاه جبران‌ناپذیری را برای شرکت‌ها و سازمان‌ها به همراه می‌آورد. ما در موسسه چرتکه پرداز ادعای تسط کامل بر تمام قوانین و مقررات را نداریم اما همواره در تلاشیم که از آخرین تغییرات علم حسابداری و قوانین کشور با اطلاع بوده دانش خود را بروز نگهداریم.

جهت ارتباط با ما

آدرس :

 گیلان، لنگرود، بلوار شهید عبدالکریمی، روبه روی پلیس+۱۰، کوچه صدف، پلاک۱۰، موسسه حسابداری چرتکه پرداز

تلفن تماس:

013-42531537

09112437827

09368418004

ایمیل پشتیبانی:

chortkepardaz00@gmail.com

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.