اظهارنامه ارزش افزوده فصل پاییز: 20 دی آخرین مهلت ارسال اظهارنامه ارزش افزوده دوره پاییز1402

امکان برخورداری از بخشودگی صد در صدی جرایم عدم تسلیم اظهارنامه:

سازمان امور مالیاتی کشور در بخشنامه شماره ۲۰۰/۱۴۰۲/۲۰ مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ چنین عنوان می دارد: با توجه به اینکه ۱۵ دی ماه آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه ارزش افزوده دوره ی پاییز مصادف با روز جمعه و تعطیل رسمی می باشد، به منظور تکریم مودیان مالیاتی و فراهم آوردن زمینه لازم جهت اجرای تکالیف قانونی برای آنان، ادارات کل امور مالیاتی موظفند برای مودیانی که اظهارنامه ارزش افزوده دوره پاییز را تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ تسلیم می نمایند، امکان برخورداری از صد در صد جرایم عدم تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر را فراهم نمایند.

ضمنا لازم به توضیح است که با توجه به ابلاغ قانون تسهیل سامانه مودیان، پذیرش اعتبار ارزش افزوده صورتحساب هایی که در سامانه مودیان ثبت نشده اند برای مودیان عضو سامانه مودیان، منوط به تسلیم اظهارنامه تا تاریخ مشخص شده می باشد.

موسسه حسابداری چرتکه پرداز

تجربه و اعتماد دو مولفه اساسی برای اثبات کیفیت خدمات توسط هر سازمان می باشد که جز با گذشت زمان بدست نمی آید. در این میان موسسه مالی و حسابداری چرتکه پرداز اعتماد شرکتها، کسب و کارها و سازمان های مختلف را به خود جلب کرده است.

رسالت ما ارایه خدمات با بهترین کیفیت در بالاترین سطح حرفه ای ممکن به مشتریانمان است. اعتقاد داریم که با این طرز عمل، می توانیم اعتبار خود را افزایش دهیم تا در حرفه مان بهترین بمانیم. ما به رعایت ارزش های اخلاقی با عمل کردن به آن ها، اعتقاد راسخ داریم.

قوانین پیچیده، بخشنامه‌های متعدد و ابهام و تعارض در قوانین، ایجاد یک گزارش مالی و ارائه آن به استفاده کنندگان برون سازمانی اعم از سازمان امور مالیاتی، سازمان تامین اجتماعی و .. را کاری بسیار تخصصی کرده است. این دشواری و پیچیدگی نه‌تنها باعث اتلاف وقت سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌شود، بلکه درنهایت موجب تحمیل هزینه های سنگین می‌شود و خسارت‌های گاه جبران‌ناپذیری را برای شرکت‌ها و سازمان‌ها به همراه می‌آورد. ما در موسسه چرتکه پرداز ادعای تسط کامل بر تمام قوانین و مقررات را نداریم اما همواره در تلاشیم که از آخرین تغییرات علم حسابداری و قوانین کشور با اطلاع بوده دانش خود را بروز نگهداریم.

جهت ارتباط با ما

آدرس :

 گیلان، لنگرود، بلوار شهید عبدالکریمی، روبه روی پلیس+۱۰، کوچه صدف، پلاک۱۰، موسسه حسابداری چرتکه پرداز

تلفن تماس:

013-42531537

09112437827

09368418004

ایمیل پشتیبانی:

chortkepardaz00@gmail.com

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.